Sunday 29 September 2013

inspirasi blog

Hi....bertemu kembali dengan perkongisan baru...

Minggu ni diberi tajuk untuk menceritakan tentang inspirasi blog....dan kenapa jadikan blog tersebut sebagai inspirasi....

Pada saya terlalu banyak blog yang boleh di inspirasikan... bagi saya yang baru dengan dunia blogger ni semestinya rasa terpesona dengan kreativiti dari segi topik dan hiasan blog.  

Nak di pendekkan cerita, saya memilih Blog Fatin Liyana sebagai idol...jom tengok blog dia kat sini

Fatin Liyana

Perkara yang membuat saya tertarik adalah pemilihan cerita dan perkara yang beliau kongsikan. iyalah...dan beliau sangat rajin untuk update blog...dan bagi saya hiasan blog yang simple dan tidak sarat dengan pelbagai hiasan menunjukkan yang beliau mementingkan penulisan beliau.  Pada pendapat saya, tujuan berblog sebenarnya adalah untuk berkongsi.  bagaimana hendak berkongsi?? mestilah melalui penulisan yang baik...dengan penulisan yang baik cerita yang dikongsikan akan mudah dan senang diterima pembaca.  saya berharap saya juga boleh menulis blog sebaik beliau....tidak hairanlah sekiranya blog beliau selalu dipilih oleh beberapa journalist kerana intipati yang hasilkan.

No comments:

Post a Comment